Bu tarz siteler talepten çok daha fazla olduğu için çok yüksek tbm olmaz.
Dediğinizi Tam Anlamadım Biraz Açar mısınız?
Reis raporların çok tutarsız. Sen iyisimi performans raporlarından bir kaç gün öncenin raporlarını göster bize. Madem yardım bekliyorsun aynı zamanda yardım da etmelisin. Reklam bazında göster ki biz de az çok yorum yapalım.
Bunu mu istediniz hocam pek anlamam ben adsense den ? Tam ekran için
https://i.hizliresim.com/YqGq1l.png
bilgi sitesinin tbm si pek yüksek olmaz.
ek olarak, reklam yerleşimin çok kötü... yukarıya iki tane reklam atmak yerine birini yazı içinde en başa ekle derim.
Blogger'da yazı içine reklam eklemeyi bir türlü bulamadım, bulduklarımda ise anasayfada karmaşa yaptı. Bildiğiniz bir kod veya anlatım varsa yapmak isterim.
Cevaplarınız için teşekkürler.. Yardımlarınızı bekliyorum..