merhaba hayırlısı olsun
sitenizin kategorisi nedir acaba
bu arada elinizde adsense varmı yoksa onuda bu siteyle birliktemi alıcaksınız
yanlış anlamazsanız bende böyle ufak bir serüvene girmeyi düşünüyorum sorularımı size özel mesaj veya mail ile sorsam yardımcı olabilirmisiniz
Elimde adsense var evet. Elbette hocam dilediğini sorabilirsin. Özel bir kategori yok, eğlence sitesi diyebiliriz ancak kategoriden ziyade bir karakter oluşturmaya çalışıyorum. Hafif agresif, yeterince entellektüel ve bolca komik eleştiriler yapacak, siyaset dışında herşeye girecek. Gördüğüm kadarıyla böyle şeylerin ömrü iki yılı geçmiyor, hızlı parlayıp sönüyor. (Örn: Recep İvedik, Baattin vs.) ancak bana 8 ay yeter.
başarılar dilerim, inşallah düşündüğünüz gibi hatta 50 değil 100 k yaparsınız
Teşekür ederim hocam
Başarılar , takipteyim.
@TolgaKARAHAN; 'ında böyle bir emeli vardı.
Eyvallah hocam
takıpteyı . buarada hocam skype ıletırmsınız sıze soracam bır kac konu varda
alpha378@hotmail.com