jumaru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C panel için de eklentisi var.
Aslında eklentiye gerek de yok, basit bir kurulumu var.
evet SSH bilginiz var ise internetten kodlarına ulaşıp kurulum yapabilirsiniz. Ama en basit şekilde anlatmak istedim. Eğer Pleskiniz 12.5 sürümünde değilse arkadaşında dediği gibi linux tabanlı bir sunucunuz varsa SSH ile bağlanıp kurun.