Lordking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam, izlediğimiz yollar çok benziyor, sitenin dili Türkçe'mi?
Teşekkür ederim. Evet Türkçe başladım. Beklediğimin çok altında seyrederse 3 ay sonra sitenin ingilizce ve almanca varyasyonlarını oluşturacağım.