böyle işler var peki neden bizim haberimiz yok

Ayıp ediyorsunuz açıkcası..
illa r10.net'ın uzerine ilan mı çıkalım yani, forumu dolaşmasak göremicez sizin gibi değerli insanları.. PM 'lerinizi örnekler ile atıyorum..
Öncelikle PM'nizi inceledim. Fakat öyle bana özel bir şey istemiyorum. Herkesin bütçesi belli. Bu yüzden, 1 tane tema çıkartın botlu. Herkese açık lisanslı şekilde satın. Hem daha fazla kazanırsınız. Öyle bir şey yaparsanız etiketliyin