üstadım ben sanatçı olarak şunlara cevap verim partnerler bir çoğu %20 % 30 alıyo ben biriyle çalışmaktayım kanalını seo ayarları eksikliklerini herşeyini yapıyo ama hemen başlamayılar kabul etmeleri için izlenim iyi olması lazım telif olmaması lazım videolarda ayrıca kanal doğrulaması biraz zor ama ellerinden geleni yapıyolar sebebi ise bazı kardeşlerimiz paraya sıkışınca onaylı kanalları satınca youtube iyce güvenlik önlemi aldı eger partner firmayla çalışmayı düşünüyosan önerim http://wediacorp.com/ sonra pişman olursan beni topa tutma googleden araştır derim iyce