Merhaba!
Bu sabah vps'in bulunduğu merkezden uyarı aldım. Galiba serverde malware veya virüs var. Server kullanılıyor. 16 GB RAM neredeyse full kullanılıyor. Normalde sitelerim 2 - 3 GB RAM kullanır.
Serveri durduruyorum. Açınca birkaç dakikada tekrar 16 GB dayanıyor.
Proxmox ve Plesk kullanıyorum serverde. Siteler dünden beri açılmıyor.
Bu illetin önüne nasıl geçebilirim? Acil yardımlarınızı rica ediyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:46:09 -->-> Daha önceki mesaj 17:29:05 --
Yok mu bu konuda yardımcı olacak ?
Merhabalar ,
Özel mesaj yoluyla iletişime geçebiirseniz , yardımcı olmaya çalışır , bilgilnedirmeye çalışabilirim sizleri.
Saygılarımla...