Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hata vermemesi lazım.
Herhangi bir vpn kullanıyor musunuz?
Hayır vpn kullanmıyorum.

diğer hesabımda kapatılmış gözüküyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:53:30 -->-> Daha önceki mesaj 16:26:45 --

Hata şöyle :

Google, oturum açmaya çalışan kişinin siz olduğunuzu doğrulayamadığından bu hesapta şu anda oturum açamazsınız.