Hocam hata vermemesi lazım.
Herhangi bir vpn kullanıyor musunuz?
Hayır vpn kullanmıyorum.
diğer hesabımda kapatılmış gözüküyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:53:30 -->-> Daha önceki mesaj 16:26:45 --
Hata şöyle :
Google, oturum açmaya çalışan kişinin siz olduğunuzu doğrulayamadığından bu hesapta şu anda oturum açamazsınız.