Ben de site açalı bir ay oldu. 2 haftalık iken 2 kere red yedim. 30 günlük olunca tekrar başvurdum ve tekrar red yedim. İçeriklerin yarısı özgün yarısı özgün değil. Nasıl olacak bu iş bilemiyorum. 1 k hitim var ama faydası yok.