Herkese merhabalar, Adsense hakkında bir kaç sorum olacaktı yardımcı olursanız çok minnettar kalırım.

Öncelikle, ben websitesi için düşünüyorum. Şimdi takıldığım yerlere gelecek olursak.

1-) Bugün web sitemi açtım, içine 1-2 hafta boyunca içerik ekledim. 2 hafta sonra hemen Adsense'ye başvurabiliyor muyum? Adsenseye başvuru yapmak için belli bir zaman geçmesi lazım mı ?

2-) Aylık 1.000 TL kazanmak zor mu? Bir günümün kaç saatini bu işe ayırmalıyım?

3-) Adsense için seçtiğim tema önemli mi, önemliyse örnek tema söyleyebilir misiniz? Ayrıca Adsense için hangi alanda bir websitesi açmalıyım?

Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim, iyi forumlar herkese.