Facebook dediğin gibi fazla alıkoyabiliyor.Bende bu dertten müzdaripdim (ki ilgilenmem gereken bi sayfa yüzünden olmak zorundayım) .En son işimle alakalı sayfaları başta göster dedim , alakasız birşey görmüyorum ekranda, ve işim gereği sayfaya yogunlaşıyorum.En azından ben böyle bir yöntem buldum, Lakin hepten de uzaklaşmamak gerek , en azından girişim sayfalarından kaliteli olanları , az çok takip etmek gerek , gelişimler, yeni programlar vs, bir işimize yarıyor mu bilinmez lakin insana azim , ilham veren şeyler de çıkabiliyor.