Konu
Kullandığım Hattı Üzerime Almak İstiyorum
21-01-2017, 12:53:31
#4
Extralarge
60 TL ise o parayı hayatta vermem
Numaramı başka hatta taşırım oradan devir ederim. Resmen soygun....