Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşük kol. Abiye elbise gibi duruyor. Eğer abiye ise günlük giyilmez. Akşam yemeklerinde, modeline göre iş toplantılarında ya da düğünlerde giyilebilir. Resmin tamamı yokmu yoksa telden mi böyle görünüyo o kısmı anlamadım


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hmm, resim yarım tamamı yok evet.