firtinalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke sizin kadar boş vaktim olsa
Gece 3'e kadar işiyle uğraşan ardından 8'de kalkıp tekrar işine bakan birine bunu demeniz.
Bencede kapatmanız en mantıklısı olmuş mağlum.