Merhabalar ; konuyu doğru yere açtığımı düşünüyorum ama yanlışsa da affola

Uzaktan eğitim sistemi için Adobe Connect kurulumu yaptırmak istiyoruz bu iş ile ilgilenen arkadaşlar varsa bizimle iletişime geçerlerse seviniriz. Uzun süre çalışacağız.
Not : Konu altına yorum veya pm gönderebilirsiniz.