ozgen1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayarlarda yorumları el ile onaylı yapın ayrıca akismet etkinlik kodunu girerek mi etkinleştirdiniz
Evet hocam. Kod girilmiş halde. Ayrıca yorum kısmını dsha önce yapmıştım zaten.
Bu arada sitede spam yorum yok. Sadece spam yazı yazılıyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:47:43 -->-> Daha önceki mesaj 19:46:36 --

LazraiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varez tema kullanma.
Varez tema yok hocam premium tema kullanıyorum