Hani hocam demek istediğim. Eğer canlı yayını server üzerinden yapabiliyorsak doğal olarak benim bilgisayarın kamerasını kullanacak. Bu durumda benim bilgisayarın kamerasını kullandığı için acaba bir sıkıntı çıkar mı?
Vallaha hocam satışınız gayet güzel ki şayet render yapan birisiyim. Fakat sorun şu, ben yaptığım kayıtı server'a taşırken upload sıkıntısı çekicem. Doğal olarak ha render alıp upload etmişim ha servera taşıyıp serverda renderleyip yüklemişim.
Keşke servera hemen video dosyasını kopyalabilsekte hemen render alıp upload edebilsek.
Skype kullanıyorsanız adresimizi ekleyim görüşelim şuan online'ım.