Ben de şu anda mobil oyun yapım aşamasındayım. Sizin reklam yerleşiminizde sorun var. Tıklama 0. Ya da sayımda sıkıntı var.
Hocam reklam klasik alttaki banner gayet görünüyor uygulamayı açınca. Ne gibi bir sorun olabilir ki?
Ama güncellemem de anasayfada ortaya aldırıyorum.