Arkadaşlar merhaba. Bir sitem var açalı 4 ay oldu ve 200 adet makale mevcut. Ama ne yaptıysam bir türlü yetersiz içerik kısmını geçemedim hep red yedim. Aklıma farklı bi fikir geldi. Daha fazla masraf yapmak istemiyorum şuanda çünkü. O yüzden 1 adet domain aldım. 4 aylık sitemi komple silip bu 200 adet makaleyi 2 siteye paylaştırsam adsense almak için şansımı arttırmış olurmuyum. Ayrıca sitemin 657 adet indexi mevcut.
Alexa değerleri bu şekilde.
Global 899,852Alexa
Traffic Rank Turkey Flag 17,946
Traffic Rank in TR
sitem için çok zararlı olurmu bu durum. tecrübelerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
adsense için 15.000 index sildim, sen daha iyi sitemdi alexa değeri sonra 1,500.000 oldu 2 aydan beri onu düzeltmeye çalışıyorum.
NOt:adsense 1.onay verdi 2. onay ret yedim şimdi onu da düzeltecem.
Yani site adı çok öenmli ise yap yok öenmli değil ise ya az ücrete size al yada sıfırdan site kur daha az masraf olur.
Not2: her gün özgün içerik giriyorum 80 tane oldu.