Özellikle mobilde ve masa üstünde r10'da dahil kendi sitelerimde gözlemlediğim adsense reklamları sitede çok geç yükleniyor. Buda özellile üst kısımdaki reklamları görmeden okuyucuların aşağı inmesine sebep oluyor.

Bu sorunla karşılaşan oldu mu benden kaynaklı mı? Yada reklamların geç yüklenmesi dikkatini çeken oldu mu.

Müsait olanlar kendi sitelerini açıp adsense reklamlarının yüklenmesini kontrol edebilirler mi?