Düz dünyacı değilim fakat adamlar şöyle açıklıyor. Brezilya dan kalkarsa çine doğru gidecek fakat çine değilde sen düz diyorsan antarktika ya gidecek antarktikaya girişlerin sivillere yasak olduğu için geri gönderecek ler
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bunun bir geçerliliği yok. Daha doğrusu bu bir açıklama değil. Antartika'ya giriş yasaksa dediğimiz koordinatlarda gidip aynı noktaya gidilmediği kanıtlanmalı. Öyle de bir şey olamayacağı için sürekli ortaya Antartika atılıyor.