Arkadaşlar merhaba. Bir sitem var açalı 4 ay oldu ve 200 adet makale mevcut. Ama ne yaptıysam bir türlü yetersiz içerik kısmını geçemedim hep red yedim. Aklıma farklı bi fikir geldi. Daha fazla masraf yapmak istemiyorum şuanda çünkü. O yüzden 1 adet domain aldım. 4 aylık sitemi komple silip bu 200 adet makaleyi 2 siteye paylaştırsam adsense almak için şansımı arttırmış olurmuyum. Ayrıca sitemin 657 adet indexi mevcut.
Alexa değerleri bu şekilde.
Global 899,852Alexa
Traffic Rank Turkey Flag 17,946
Traffic Rank in TR

sitem için çok zararlı olurmu bu durum. tecrübelerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.