Uygulama sizin kendi özel hesabınızda yüklü değil miydi hocam?
Daha önce bu uygulamayı kendisi yayınladıysa da olabilir.
Sözleşmesiz iş yapmayın. Zaten genelde bu tarz şeyler yaşanıyor. Kimisi senin uygulamanı senden önce yayınlar, düzenleme yapar yayınlar, forumda satışa çıkarır vs.
Özel hesap için yıllık 30 dolar bi ücreti varmış kendi hesabında yayınladı şahıs.
yetkili e-posta da benim mailim yazıyordu ordan banada mail gönderdi playmarket.
Haklısın hocam sözleşmesiz iş yapmıyacağım bundan sonra.