Oyunu forestten satın aldım r10dan bir arkadaşa düzenlettirip markete yüklettirdim.
Söyle düsünuyorum; bu arkadaşın hesabında farklı farklı uygulamalar vardı yanlıs hatırlamıyorsam youtube video indir tarzı uygulamlar vardı hesabı komple kapatınca benim uygulamada gitti diye dusunuyorum .
işi yaptırdğım arkadaşta r10dan banlanmıs kendisine de ulasamıyorum.
İlginç bir tecrube oldu benim için bir dahakine daha profesyonel kişilerle çalışacağım
Şunu anladım ki r10da +23 yaşında ve en az 5 yıllık forum üyesi olan kişilerle çalışmamız gerekiyor . küçük kardeşlerimizle malesef olmuyor ..
Uygulama sizin kendi özel hesabınızda yüklü değil miydi hocam?
Daha önce bu uygulamayı kendisi yayınladıysa da olabilir.
Sözleşmesiz iş yapmayın. Zaten genelde bu tarz şeyler yaşanıyor. Kimisi senin uygulamanı senden önce yayınlar, düzenleme yapar yayınlar, forumda satışa çıkarır vs.