Oyunu forestten satın aldım r10dan bir arkadaşa düzenlettirip markete yüklettirdim.
Söyle düsünuyorum; bu arkadaşın hesabında farklı farklı uygulamalar vardı yanlıs hatırlamıyorsam youtube video indir tarzı uygulamlar vardı hesabı komple kapatınca benim uygulamada gitti diye dusunuyorum .
işi yaptırdğım arkadaşta r10dan banlanmıs kendisine de ulasamıyorum.
İlginç bir tecrube oldu benim için bir dahakine daha profesyonel kişilerle çalışacağım
Şunu anladım ki r10da +23 yaşında ve en az 5 yıllık forum üyesi olan kişilerle çalışmamız gerekiyor . küçük kardeşlerimizle malesef olmuyor ..