Arkadaşlar merhaba;

Öncelikle site ekonomi ile alakalı bir sitedir. Yapılacak yorumlarda dolar,euro vb ekonomi ürünlerine yapılacaktır. Bu nedenle bu konularda bilgisi olmayan güncel ekonomi takibi yapmayanlar dahil edilmeyecektir.

Kurallar

Yorum Yapacak Her Kullanıcı Sitede Günlük Minimum 15 Dakika Vakit Geçirmelidir.
Yorum Yapan Kullanıcının Tarayıcısında Alexa Toolbar Yüklü Olmalıdır.
Her Kullanıcı Günlük Max. 10 Yorum Atabilecektir. ( Beğenirde fazladan yorum atmak isterseniz size kalmış tabi ki ancak gün sonunda 10 yorum için ödeme alabileceğinizi unutmamalısınız )

Ücretlendirme

Atmış olduğunuz Yorum Başına Kazanacağınız Tutar 20 kuruştur.
Günlük Max 10 Yorum ile Kazancınız 2 TL olacaktır.
Yani Aylık Kazancınız 60 TL Olacaktır.


Notlar:

Bu ilan sadece aktif r10 üyeleri için geçerlidir. ( Benim arkadaşım da yapar, dayımada yaptırırım vb diye gelmeyin lütfen )

Yapılacak Yorumlar, konu ile alakalı, güncel fiyatlarla tutarlı ve minimum 5 kelimeden oluşmak zorundadır.

Günlük 10 yorum hakkı 2 farklı üyelik ile 5 er adet yorum yapılarak kullanılabilir.

Ayrıntılı pm istemenize gerek yoktur. Tüm ayrıntı zaten konuda mevcut işe başlamak isteyen arkadaşlar pm ile site adresini öğrenebilir ve başlayabilirler.