Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Servise sordum ekranı 730 tl artı kdv dediler. Değiştirip mi satsam değiştirmeden mi satsam?
Değiştirip satarsanız cihaz elinizde patlar. Kimse o fiyata almaz. Ben 4 aylık yurtiçi S7 Edge goldu geçen ay 1900 liraya satın aldım.