TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süpersin..Önceki videonu da izledim...Gayet başarılı ilerliyorsun... Rabbim muvaffakiyetler versin...Çalışınca ve severek yapınca oluyor..
Çok Sağol Tahsin. Azimle çalışıyorum