Arkadaşlar yardım istiyorum.4s kullanıyorum ve memnunum.Bana fazlasıyla yetiyor.Benim sorunum pil.şarj yüzdesi 60-58 gibi olunca kapanıyor.pil eski olduğu için değiştirdim ama yine aynı.Biryerde okudum virüs sorunu olabilir diyordu.
Bu işten anlayan arkadaşlardan ricam bu problem nasıl çözülecek lütfen yardım.Bir de teknik işlerden pek anlamadığım için ayrıntılı ve basit bir dille anlatırsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.