Her yıl son aylarında TBM oranları tavan yapar, her yılın ilk ayları taban yapar arkadaşlar. Altı yıldır adsense kullanıyorum ve hep aynı hesap üzerinden ödeme alıyorum. Bu güne kadar hiç şaşırtmadı ve aynı şekilde devam ediyor. İlk aydan sonra eski TBM oranlarına dönecektir.
Sektör fark etmiyor fakat yabancı içerikte aynı mı bilemiyorum.
Globalde de durum aynı. Bütün kampanyalar noel, black friday, yılbaşı vs kastığı için. Ekstradan şirketlerin pazarlama bütçelerinin harcanması ve üst düzey yöneticilerin KPI'ylarını tutturmaları için sene sonunda sektörler baya coşuyor, ocak ayında hepsi tam tersine dönüyor. Arz talepten dolayı yerlerdeyiz.
Benim TBM'de de %40'lık bir düşüş var.