Adsense geliri, tamamen o ülkede reklam verenlerin, şirketlerin rekabeti ile ilgili bir durum. Reklam veren sayısı arttıkça TBM ler yükselir. Reklam veren azaldıkça rekabet düşer. TBM düşer.
Ülkemizde gezi ve darbeden beri ekonomi darbe alıyor. Reklam verenlerin sayısı da bu oranda azalıyor. Normal zaten.
Yukarıda bazı arkadaşlar yabancı sitelerden bahsetmiş. Bu kesinlikle doğru. En sağlamı yabancı site yatırımı. Ülkede ekonomik kriz de olsa TBM düşmez, geliriniz devam eder. Hem ülke ekonomisine ufak da olsa katkınız olur.
Yerli siteler bundan sonra zor gibi.. Maalesef