Konu
İnstaFly 6 aylık lisansımı satıyorum.
03-01-2017, 11:46:07
#5
ArmanHAN
akdeniz1976 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satma sebebin nedir ?
Yazılımı asıl almamın sebebi; Takip ve unfollow lokasyon takip idi.
Sürekli bilgisayarda zaman bulamayabiliyorum. Bunu düşünerek tekrardan satmaya karar verdim. Aynı işlemleri telefon üzerinden hallediyorum genel olarak.