akdeniz1976 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satma sebebin nedir ?
Yazılımı asıl almamın sebebi; Takip ve unfollow lokasyon takip idi.
Sürekli bilgisayarda zaman bulamayabiliyorum. Bunu düşünerek tekrardan satmaya karar verdim. Aynı işlemleri telefon üzerinden hallediyorum genel olarak.