dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende imzamdaki site için başvuru yaptım ama red cevabı geldi. 1'inde yetersiz içerik diğerinde ise reklam politikalarına uymuyormuş.

Bir daha başvurmaya korkmaya başladım.
Aslında korkmamak lazım ama sitenizin de Google politikalarına uyduğu pek söylenemez gibi duruyor bildiklerimle. Belki sıfırdan daha sağlam bir ilerlemeyle yeniden bir başvuru daha mantıklı olabilir. Umarım siz de onay alabilirsiniz.