sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam facebook ta olsun veya eskisehire ait web sitesi olsun buralara ilan verirsen daha rahat bulursun .Sonucta ögrenci şehri muhakkak birisi denkgelir.
Evet hocam katılıyorum fakat şuan acelem olmadığı için burdan bir arkadaş bulursam daha rahat olacağım. Bulamazsam 10-12 Ocak'a kadar facebook gruplarında oluyor bayağı direkt bulurum ordan. Teşekkür ederim ^^