Konu
Sitemdeki Reklam Yerleşimi Nasıl?
31-12-2016, 15:36:26
#8
Daryl
Cappystarj0e adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sidebar'daki 300x600'lük reklam iyi.
onu kaldırma istersen.
haklısınız, o reklamı kaldırmak hiç içimden gelmiyordu zaten