Konu
Ne Çekilişi Yapalım ?
31-12-2016, 12:42:09
#6
beraterylmz
Aylık yapmanız bence daha iyi olur. Katılım yüksek olur. Hemde her hafta vereceğiniz ödüller yerine ya daha yüksek bütçeli ödüller dağıtırsınız yada daha fazla hediye dağıtırsınız.