arkadaşlar selam,
araçımızın sigortası 2 ay geçikmeli bazı nedenlerden ötürü yaptırmadım, şimdi uygun bir şirket ile anlaşmak istiyorum öneriniz varmı, hepsi birbirinden farklı fiyatlar sunuyor heleki internetten aldıgım teklifler cep yakmakta sizin yaptırdıgınız yada önereceginiz biyer varmı ?
hocam zaten 2 ay gecikmeli yaptıracağınız için gecikme yaşanacak her aya %5 gecikme zammı ödeyeceksiniz.
ayrıca trafik sigortası basamağınız da sabit kalacağı için daha düşük fiyata yaptırma şansınızı da kaybetmişsiniz.
SBM'den tekliflere bakın, oradan daha düşük fiyatı bulmanız pek mümkün değil.
https://www.sigortam.net/ sitesine de bir göz atın, ara sıra kampanyaları falan oluyor.