Onuraygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Rooter hocam bende panel arıyorum bulursanız yazarmısınız.
Script arıyorsanız bknz ; https://www.r10.net/script-satisi/164...is-1500tl.html

piyasada tek script diyebilirim , kendim aldım ve 1.5 aydır sorunsuz kullanmaktayım , sürekli güncellemeler yapıyor (ücretsiz) her türlü desteği sağlıyor ilgili ve alakalı bir arkadaş.Sorunsuz takipçi gönderimi yapılabiliyor , daha fazlasını konuda bulabilirsiniz veya arkadaşa sorabilirsiniz

NOT : Scriptin satışıyla bir alakam yoktur sadece kullanıcıyım.