arkadaşlar selam,
araçımızın sigortası 2 ay geçikmeli bazı nedenlerden ötürü yaptırmadım, şimdi uygun bir şirket ile anlaşmak istiyorum öneriniz varmı, hepsi birbirinden farklı fiyatlar sunuyor heleki internetten aldıgım teklifler cep yakmakta sizin yaptırdıgınız yada önereceginiz biyer varmı ?