spdnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence buradan çıkacak tek sonuç iyi bir koruma almanız gerisinde işinize bakmanız.
Boş zamanınız çok ise de aldığınız loglar ile doğruluğunu teyit edebiliyorsanız savcılığa gitmeniz
o aşama başlamak üzere hocam. Şu an logları topluyorum networkden. Koruma var zaten sıkıntı yok ama belirli kapasite üstü onuda sıkıntıya sokuyor burda yırtınmamız ondan.