evet, çok daha iyisini yazmamız mümkün. google sonuçları çok absürt ve manipüle edilebiliyor.
kesinlikle. zaten bu yüzden türkiye kaybediyor. Elimizdeki güçlü, bilgili adamları ABD ye kaptırıyoruz. Mesela, bilgisayar mühendisi olan bir yakınım ABD de microsoft ta çalışıyor, neden türkiye çalışmıyor derseniz; tr de bu alanda güçlü firma yok, devlet desteği de hiç yok. Böyle olunca beyin göçü oluşuyor ve hep "neden yerli arama motoru yok, yerli yazılımlar yok" diye tartışıyoruz.
Hocam yerli arama motorunu bende yapılmasını isterim ama biraz klasik bir Türk gibi hemen gaza gelip daha iyisini yaparız demeyin allah aşkına. Google sonuçlarının manipule edilebildiğini de nereden çıkardınız. Adamların binlerce mühendisi bu konuda çalışıyor. Orada çalışan toplasan 10 tane mühendis Türk'tür. Hemen daha iyisi moduna girmeyin %5 ini başarabilsek yeter.