xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok basit sorular soruyorum bakın
1-radore de neden ip spoofing izni var?
2-radore den çıkan saldırılara (5-10gbit) neden müdahale edilmiyor?

salay telekomu başlıktan silebiliriz bence zan altında kalmasın boşyere.

edit: saat 20:15 den 20:25 e kadar 6gbit aralıksız yurtiçi ddos geliyor saldırı tipi portlar herşey aynı.
sabır testi is loading..