Arkadaşım aynı soruyu ben geçen ay kendime sordum. 4.20d xdrive ile Range Rover Evoque arasında kaldım.
Kararımı 4.20 coupeden yana kullandım. Ama geçen gün arkadaşım aldı Evoque o da çok güzel.
Ortalama 11 lt yakıt tüketimini de göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim ama.
Ayrıca BMW arkadaş itiş yağışlı hava da hele hafif kar çamur da arabanın kontağını kapatıp bekleyin
Ben şahsen 4 tane BMW aldım hep xdrive kesinlikle ve kesinlikle hem güven hem performans açısından gücünüz yetiyorsa xdrive alın.