Merhaba ;
Dünden beri gelen yoğun mesaj üzerine yorum yazmak istiyorum.Burada bazı firma sahipleri demiş abuse mail üzerinden iletin.Bunları biz zaten yaptık kendi firewall korumamızıda zaten sağlıyoruz vox olsun yazılımsal olsun.Biz zaten engellemişiz saldırıyı önemli olan hala 10-15 yaşındaki çocukların TR(İstanbul) konumlu saldırı çıkışlı makine satmaları.Görüntüleri aşşağıya eklediğimde ne demek istediğimi anlayacaksınız.Burada saldırı gelmesi konu değil bu gibi 10 -15 yaşındaki çocuklar eline makine alamazsa saldırılar %75 %80 düşeceğini garanti bile ediyorum.
Bu ekran görüntüleri biraz önce karşıma geldi facebook üzerinde.
http://prntscr.com/do26wd http://prnt.sc/do1pui http://prntscr.com/do25dc
Bu konuyu da kimse yanlış anlamasın.Biz burada ekmek parası için 5 10 müşteri kazanmak için gecemizi gündüzümüze katarak çalışıyorsak ve gelip 2 3 çocuk TR içi spoof saldırı ile sisteme zarar verebiliyorsa hiç çalışmayalım daha iyi.
Saygılarımla