bonekey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mailiniz bana gelmiyor. Emin misiniz excelbahis@hotmail.com adresine attığınıza?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
evet 2 defa yolladım, yada siz kullanıcı adımla başlayan yandex.com.tr ye boş bir mail yollayın spam gereksiz klasorlerinizi inceledinizmi? Pm kutum dolu msj atamıyorum yada skype verin bu iletiyi alıntılayarak.