MuratSuhaMakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayıp yapmayın 3 kuruş para için,
-Traderi yolladim artık bir dönüş saglamadi 2 gündür.Yarin ödemeyi yapmazsa sikayet konusu acicam