geçmiş olsun hocam arkadaşım ameliyat oldu bu illetten doktor düzgün yapamadı iltihap kaptı vs. rezil oldu resmen çocuk düzeldi 1-2 sonra tekrarladı daha kötü halde kesinlikle iyi bir yere iyi bir uzmana ameliyat olunmalı.