Bu tür olayları verimerkezi adı ile belirtmeniz doğru bir işlem değil bence.IP Whois yaprak IP sahbine ulaşmanız daha mantıklı olacaktır.Gerekli işlem zaten yapılacaktır.
Arkadaşlar meslektaşlar merhabalar. Yaklaşık 11 yıldır Türkiye'de öncü olan oyun hostinglerinden biriyiz isim önemli değil... Şimdi yaklaşık 10-15 gündür güçlü saldırıları alıyoruz ve gelen saldırıların hepsi TR içi. ( 2Gbps-10Gbps arası)... Bu saldırılar ilk başda spoof iplerle başladı sanırım yapanlar yürek falan yedilerki spoofu bırakıp kendi ipleri ile saldırmaya başladılar.
Şimdi sizlere sormak istediğim muhtemelen bu 2 datacenterin yetkilileri de buradadır, bu networklerde çıkışlar izlenmiyormu ? yoksa ben sunucuyu verdim kurdum adam ne .ok yerse yensinmi deniliyor yani kısaca yapılan saldırılara yataklıkmı yapılınıyor ?
Saldırı yapan belli başlı ip adresleri:
185.81.155.244
178.20.229.102
daha böyle 3-5 ip var ama şu an en çok bunlardan geldiği için bunları yazıyorum... gerçekten bu verimerkezlerini sahipleri tarafından ciddi yanıtlar beklemekteyim telefonlardaki sallamasyon bilgilendirmeler haricinde...
Dipnot: Bilöf falan değil bu iplere ait fatura/şahıs bilgilerini sağlam tutun. Hafta başı itibari ile suç duyurusunda bulunacağım.