Yazıyı okuduktan sonra o bölgede bende bir his uyandı kendi kendine, gece gece dert aldım başıma.
Bende ilerleyen dönemlerde çene ameliyatı olacağım sanırım benimkisi daha zor olacak. Çene ameliyatı olduktan sonra 1 ay boyunca adam akıllı yemek yiyemeyeceğim. Çevreniz de çene ameliyatı olan varsa bu konu hakkında da bilgi paylaşımı yaparsanız blogunuzdan severek takip ederim. Geçmiş olsun şimdiden, Allah sağlıklı ve hayırlı ömür versin.