Bakanlardan detaylı birşey bilmelerini beklememiz ne derece doğru?
İnşallah düzgün birşey yaparlar da kullanırız. (:
Bu nasıl bir düşüncedir ya
Adam o işin bakanı olmuş sözü devlet sözüdür, bi sürü danışmanları oluyor bilmiyorsa doğrusunu öğrenip öyle konuşacak yada bilmediği şeyi konuşmayacak
bu kadar basit